Yoyo!

En vecka har gått sedan jag skrev nu. Har haft en del att göra tror jag.. :P senast jag skrev skulle vi på bio, mkt bra var den! Harry potter och halvblodsprinsen, alltså. Femman (förra filmen) var riktigt kass tyckte jag med detta var definitivt en av dom bästa. Efter bion drog vi ju till lipz, han inte vara där mer än ett tag, men vi träffade många kompisar och det var mkt trevligt :) Dagen efter drog vi till fallens, riktigt festlig kväll tillsammans med mkt festligt folk :) dagen efter var icke lika festlig.

Annars har jag jobbat., träffat vänner och familj. Och jens <3 Jag och Jens var på överby häromdagen. Jens var urgullig och köpte en assnygg, rosa nikebag till mig som jag ville ha. Hur gulligt som helst, finns ingen bättre <3

Igår flyttade jag hem till mamma, flytten gick snabbt och smidigt och nu har jag massa låder och prylar över heeeela rummet. Skoj det ska bli att fixa iordning allt ^^. Efter flytten drog jag och Camilla oss till Darja, och sedan vidare till frändefors och Bylin som hade fest. Det var nice att träffa alla polare en sista gång på ett tag. Många av dom rycker in i lumpen nu på måndag o.s.v. Så det blev mkt snack och mkt kramar :)

Är på jobbet nu, jobbar till tio. Det var sjukt mkt folk hela eftermiddagen, men kl halv åtta dog det nästan helt. Skönt tycker jag iofs, det tar på krafterna att ha kunder konstant i åtta timmar. Räknade nyss ut att jag har nio arbetsdagar kvar bara. Wiiiie!

Bilder från veckan kommer imorgon om jag hinner. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0