Torsdag!

Dagens inlägg blir nog mer bilder än text, hinner inte skriva så mkt idag. Igår var jag med malin :) Vi fikade och pratade om massa saker i flera timmar, blev en del foto med. Det var skoj! Sedan bjöd jag Jens på middag, köttbullar och makaroner. Inte så avancerat med gud så gott :) Efter det åkte jag, Camilla och Marcus en sväng till stan, köpte mat och hyrde film, och tog även med Stina hem. Vi hade lite myskväll och mkt tjejsnack, och sen gick vi fyra och la oss vid två ungefär. Fyra i en etta funkar faktiskt fint ;) Idag åkte vi till överby, nu sitter vi här i lägenheten igen. Om en och en halv timma ska vi in till stan, ska ta ett hår i örat. Hoppas att det inte gör alltför ont. Ikväll blir det bio - Harry Potter -  och efter det tar vi lipz med storm! Jag är taggad :D


Vi två :)

Coolingar

Sötnosar

Spegeln

Maten :)

Marcus o Camilla

Fiiint

Jag

Marcus med vänner

Myspys i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0