Tisdag!

Igår var en lång dag.. Gick upp kl halv sju, och klockan åtta bar det av mot trafikskolan för att gå på riskettan. Ngt nytt som dom införde i april, där man diskuterar risker i trafiken o.s.v. Det gick allt bra! Nu har jag också fått tid för uppkörning :S oh my! Nu gäller det att köra mycket.

Efter det jobbade jag sena passet 14:30 - 22:00. Sjukt mkt folk. Mellan tre och sex var det konstant folk, och vid sju - halv åtta var vi i stort sett fullbokade. Var ganska mkt folk ända fram till tio. Fast det var ändå ganska nice att jobba igår ändå. Johan var där så jag hade någon att prata med :)

Idag ska jag försöka hinna med att städa lite här. Sambon Camilla har städat så fint dom senaste dagarna så jag känner mig smått skyldig att ta bort resten av mina kläder från golvet ;) Idag kommer även marcus och bor med oss i några dagar, så jag och Camilla ska agera som barnvakter. Kanske hitter jag övningsköra lite med mamma? Och ikväll bler det ev. Pråmen :)



Riskettan!



Jag gjorde en skylt. Snygg? Jag vet.. ;)


Utsikt över dalbobron när jag cyklade hem från jobbet :)


Utsikt över Gropbron, very nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0