Sööööndag ftw.

Oj oj oj vilken dag det var på jobbat idag! Jobbade 10.00 - 18.30 och hade fullt upp hela tiden. Man blir alldeles tung i huvudet. Det är inte ngt speciellt fysiskt krävande jobb precis - förutom att man får stå upp hela tiden och har j*vligt ont i fötterna mot slutet - utan det jobbiga är att man hela tiden måste tänka och vara trevlig och så hur mkt skit man än får ta.. Tur iaf att Sara och Amanda är så mysiga att jobba med :)  Efter jobbet tog jag vägen förbi hanna för att hämta biopengar för att sedan dra till bion och hämta ut biobiljetter. Harry potterbio på torsdag med tjejerna :) Blir nice!

Gårdagen var chill faktiskt. Övningskörde ett tag med mamma, går bättre och bättre för varje gång! Trodde aldrig att vi skulle gå ihop när jag övningskör men det går toppen :) Åkte hem till Jens efter det, läste lite teori. På kvällen blev det kebabpizza och B&J glass som jag åkte ut och köpte när jag hade lite överskottsenergi.

Är sjukt trött nu, ska bara vända mig om och stirra på Jens när han nördar på sitt xbox 360. För en gångs skull är jag helt utpumpad och han är pigg.. :O

B&J - godaste smaken
B&J                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0