Onsdag i slutet av juli.

Sitter hemma hos Jens helt ensam :'/ Jens jobbar och föräldrarna är på semester, så det känns ganska ensamt.
Slarvar som tusan och äter briogodisar till frukost. Nej men FYYY på det, inte bra. Vad hände med mig och mitt löfte om att äta nyttigare? Bröts, as usual.. Måste skärpa mig. Gick bra några dagar, men sedan glömmer jag bort det. Hoppas på att det blir bättre nu automatiskt när jag bor hos mamma igen. Få se till börja träna också! Fast det ska bli riktigt skoj :) För ett år sedan var jag typ träningsberoende. Var i helt ok form och jag älskade det! Men sedan stukade jag foten när jag jobbade och hade ont i två månader. Efter det började skolan och hösten. Hösten 2008 för mig = konstant sjuk!!! Värsta jag vart med om! Sedan i februari bröt jag tre tår. Eller fick sprickor i dom eller vad det nu var.. Nu är det ganska bra faktiskt. Nu kan jag inte träna för... jo ni vet... nej...just det, nu har jag ingen orsak till att inte träna, är bara sjukt lat :/ Men i augusti sätter gymmet igång på allvar och då jädrar! Ska gå på många pass, är mer passmänniska än gymmänniska. Tycker att pass är mer medryckande :) Så en kombination av aerobics, simning och cykling (som jag faktsikt ÄLSKAR) ska nog ge mig en fin form igen ^^,

Snart kommer Maria hem ett par veckor, ska bli myyyys :)

Ska försöka ta tag i dagen nu :P Jens kommer om fem timmar, funderar på vad jag ska göra tills dess. Tänkte ta en dusch nu, och sedan rota igenom kylskåpet efter frukost. Riktig frukost alltså, INTE godis! Sedan ska jag städa upp alla kläder från golvet innan Jens föräldrar kommer hem och inser att jag inte är bra för deras son ;) Efter det funderar jag på att kura ihop mig i jens säng och kolla scrubs. Fick låna säsong ett och två av bror min igår så det kan vara värt!

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0