Klagar lite på vädret.

Gosh, det bara regnar och regnar idag. Kallt är det också! Visst var det lite skönt med svalka efter värmeböljan, men nu får värmen gärna komma tillbaka ^^,  Längtar tillbaka till Rhodos, värmen och alla goa drinkar (bilden)
Men eftersom man inte kan gå ut tar jag tillfället att städa litegrann. Det behövs verkligen, kläder och saker överallt. Köpte några förvaringslådor på IKEA när jag och Jens var där för några veckor sedan, dom kommer till användning nu. Nu ska det bannemig bli fint! Har också lagat mig lite lunch, svampomelett, vilket ledde till att jag nu har bränt stekos som luktar illa i hela lägenheten. Trots detta smakade maten fint och jag är nu mätt och glad :)



Längtar tillbaka till värmen på Rhodos och alla supergoda drinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0