Jag hakar på trenden...

Yey, nu har jag också skaffat blogg som alla andra i detta landet.. :P tyckte att det var en fin idé eftersom så många kompisar har blogg. Lättare att hänga med i varandras liv då :) Fast det sjukaste var ju hur svårt det var att komma på namn.. Allt som allt provade jag säkert - utan att överdriva - 50 olika bloggnamn. Varenda bloggnamn var ju upptaget! Tillslut gick jag bara in  på min spotifylista, valde en random låt, och efter 30 låttitlar blev det denna titeln :P

Anyway, idag var jag ledig från jobbet. Drog till mamma vid elva tiden för att fika tillsammans med Tina o Per som var där med lilla Vega och den fyra dagar gamla bebisen :) Brevid den ser ettåriiga Vega plötsligt väldigt stor ut ^^ Grattis Grattis till Tina o Per iaf.

Övningskörde med mamma idag, framsteg! Hurra :)

Sen kom jens och hämtade mig. Vi åkte till överby, jag köpte puder och mascara. Blir sådär barnsligt lycklig när jag har handlat, inte bra för ekonomin ;)

Ska snart gå och väcka jens nu.. Den stackarn verkar ha det tufft på jobbet för han däckar typ kl sju varje kväll... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0