Torsdag?

Med tanke på att jag inte pluggar längre (woohoo) och jag jobbar ett schema som inte går regelbundet mån - fre så har jag ALDRIG längre koll på vilka veckodagar det är. Skumt.
Nu sitter jag här med min tekopp och kan knappt andas, förkylningen är värre. :/ hosta och tät i näsan. Jobb ikväll, yäääää! Men förhoppningsvis har campinggästerna börjat avta något så jag ska allt klara mig.

Nu var tanken att jag skulle skriva ett CV och personligt brev, dags för jobbsök nu ju. Usch, fy, blä. Alla som är i samma situation som mig vet att det knappt finns några jobb, men det gäller väl att aldrig ge upp.
Nyss satt jag på facebook och kollade på JLs nya bilder som han lagt upp från USA. Är grymt avundsjuk!! Kommer ihåg när Johan och jag i januari pratade på våra USA-resor och vad vi skulle göra i landet när vi hade semester. Tanken har vart i flera år att jag skulle ha åkt som aupair främst till USA men av flera anledningar blir det nog inte så. Inte just nu iaf.

Igår var jag med Stina en stund. Vi tog en fika i det vackra vädret och pratade om allt möjling. Sista gången jag ser henne nu på ett bra tag. På måndag är det nämligen hennes tur att åka som au-pair, till england. Hoppas att allt går bra där borta :)

Nej, nu får jag återgå till mitt CV.
KRAM! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0