Tisdag.

Sitter vid datorn och kollar massa gamla bilder. Otroligt skoj faktiskt :) kommer ihåg många bra minnen tack vare att jag sprang runt med min kamera och fotade konstant i ett och ett halvt år. Är sämre med det nu, får nog börja fota mer.
Kan konstatera en sak av alla bilder jag kollar på ; jag vill ha tillbaka mitt hår!!!!!! Nu! Kan det inte bara börja växa i raketfart och bli långt igen som på bilderna? :/

En bild på mig i oktober. Älskar denna tiden på året.
Kolla bara på träden i bakgrunden, så himla vackert,
och dessutom mysigt att gå ut i friska luften i tjocka
tröjor. Längtar! <3       Och kolla längden på håret!
VILL HA!                                                                                       Jag och Camilla hemma hos Villiam i november. 
                                                                                                           Ge mig den frisyren nu, tack.       

                  

Vet ej varför bilderna blev så pixliga.. Men ni ser ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0