Du är vad du äter!

Är på jobbet. Strax efter åtta började ruschen avta så jag satte på tv:n och sneglade lite på "du är vad du äter". Blir så sjukt imponerad av hon som var med idag. Programmet handlar ju om personer som måste ta hjälp av Anna Skipper för att ändra sin livsstil och bli smalare. Och det är svårt! Men tjejen idag satsade till 110 % och lyckades riktigt bra. Ner 6 kilo och 15 cm i midjan på 8 veckor. Siktar på samma nu, haha ;) men seriöst, vrf inte? kan hon kan väl jag? Handlar om hur motiverad man är. Och nu är jag motiverad som aldrig förr. Kom ihåg för ett år sedan ungefär när stina sa att jag skulle bli nästa Anna Skipper. Så varför inte gå tillbaka till det :)

Anna skipper.

H
anna och Darja var här förut. Vi snackade och planerade en del. Blir en del bus framöver ^^ Nice!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skulle du vara onyttig?? Du är och har väl ändå alltid vart nyttigast av oss brudar eller?? Om du är onyttig, vad är jag då....

2009-09-02 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0