Det går utför.. ;)

Hade nyss ett givande samtal med min käre boyfriend över telefon... :

Jens (helt överexalterad): Madden (nått tv-spel... ) kommer idag!! Wiiiiiie!!

Jag (lagom buttert) : Sådär glad lät du inte när våra ringar kom.. Bitch.

Jens (fortfarande överexalterad) : Du var ju inte ens med då..

Jag: Bitch.

Jens: Men du var ju inte det.

Jag: Bitch

Jens: Eller jo justdet.. Det var du ju.

Jag: MMM, bitch.

Jens: Men det är en helt annan grej ju! Det är en annan sorts glädje!

Jag: Bitch.

Jens (fortfarande äckligt jälva glad över madden och en retsam ton): Älskling, du kommer nog inte få så mkt sms idag när du jobbar kvällspasset..^^  (måste spela madden)

Jag: Jaha. Då ses vi på lunchen, nu lägger jag på.

Jens: Jag älskar dig, puss puss på dig sötnöt!

Jag: bitch..
Haha, nej det sista sa jag inte. Klart han får vara med sin älskling x-boxet utan att jag blir sur. Har hört att tjejer ska låta sina pojkvänner vara ifred ibland också, annars kanske dom flyr iväg. Så jag är så snäll så och förstående och förstår verkligen tjusningen med x-box.
Indeed. Haha.

Tänkte ta på mig lite kläder och dra ut på stan en sväng. Behöver ansiktstvätt och ett par strumpbyxor.
Jobbar kvällspasset idag, det är ganska lugnt nu så körskoleboken åker med och det blir teoriplugg på högsta nivå ^^,

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0